Aktuality
Informace k testování dne 6. září 2021
Povinné testování žáků bude probíhat 6. 9. 2021 formou neinvazivních RT-PCR testů pro samoodběr a samotestování. Testy budou vyhodnoceny laboratoří Aeskulab. Informovaný souhlas zákonných zástupců s testováním PCR zde.
Testování proběhne ve třídách v první vyučovací hodině.
Žáci prvních tříd se budou testovat v hale v 8.00. Zde je možná přítomnost jednoho zákonného zástupce.
Prosíme rodiče o příchod do haly (vchodem ze strany ) od 7.40 - 7.50. V případě, že Vaše dítě navštěvuje ranní družinu, zajistí vychovatel připojení Vašeho dítěte ke třídě v hale.
Žádáme rodiče, aby všichni žáci byli v tyto dny přítomni ve škole. V opačném případě musí podstoupit tři antigenní testy v následujících devíti dnech.
Testování se neúčastní žáci, kteří doloží nejpozději do 6. 9. 2021 - doklad o ukončeném očkování (14 dní po 2. dávce) nebo doklad o prodělané nemoci (po dobu 180 dní od prvního pozitivního testu na COVID-19). Dále se testování nezúčastní žáci, kteří předloží potvrzení o testování v laboratoři - PCR ne starší 72 hod, antigen 48 hodin.
První týden ve škole…
2. září třídnické hodiny
- 1. ročník 8:00 – 9:40 h
- 2. – 5. roč. 8:00 – 11:40 h
- 6. – 9. roč. 8:00 – 12:35 h
3. září - třídnické hodiny
- 1. ročník 8:00 – 10:40 h
- 2. – 5. roč. 8:00 – 11:40 h
- 6. – 9. roč. 8:00 – 12:35 h
Od 6. září – výuka dle rozvrhu
Školní družina
1. září:
- ranní družina: 6:30 – 7:40 h
- 1. ročník vychovatelky převezmou žáky a odvádí do ŠD v 9.00 h
- 2. - 3. ročník: žáci, kteří půjdou do ŠD, odchází v 9:00 ze tříd s vychovatelkami
- školní družina: do 17:00 h
2. a 3. září:
- ranní družina: 6:30 – 7:40 h
- 1. ročník: po výuce převezmou žáky vychovatelky ŠD
- odpolední družina: 11:40 – 17:00 h
Od 6. září:
- ranní družina: 6:30 – 7:40
- odpolední družina: 11:40 – 17:00 h
Dokumenty pro školní rok 2021/2022
Harmonogram školního roku 2021/2022
Školní elektronická pokladna
https://www.skolniprogram.cz/
registrace: https://system.skolniprogram.cz/
ID školy : 48 133 779
č.účtu: 123 - 4593540237/ 0100 KB
1 dítě, jeden variabilní symbol !!
ISIC karty
Zájemci o kartu ISIC pošlou peníze na účet školní elektronické pokladny pod variabilním symbolem vygenerovaný při registraci v ŠEP. Přihlášku odevzdají žáci třídním učitelům, foto zašlete na isic@zsverycaslavske.cz (prosím o uvedení jména třídy dítěte )
Více informací obdržíte na třídních schůzkách.
____________________________________
Informace k PCR testování
Instruktážní videoInformace GDPR ke zpracování osobních údajů žáků
Formuláře - testování Covid-19
Manuály a opatření související s provozem školy od 12. dubna 2021 pro některé žáky. Manuály jsou k dispozici zde.
Informace k jednotlivým třídám zaslali třídní učitelé přímo zákonným zástupcům.
GDPR pro testování v MŠ 29. 4. 2021
Další informace |
---|
Důležitá data |
1.9. zahájení školního roku 2021/2022 na školním hřišti 1.9. povinné testování I. 6.9. povinné testování II. 7.9. třídní schůzky |
Kontakty |
Ředitelka školy: Mgr. Helena Patáková Statutární zástupkyně, zástupkyně pro 1. st., ŠD: Mgr. Jana Nehasilová Zástupce pro 2. stupeň, sport: Mgr. Lukáš Drbohlav Zástupkyně pro MŠ: Bc. Zuzana Havlová, DiS. Hospodářka: Ivana Tomíčková Adresa: ZŠ a MŠ Věry Čáslavské, Praha 6, Šantrochova 2/1800, 162 00 Praha 6 e-mail: info@zsverycaslavske.cz Telefon: (+420) 235 361 223 REDIZO: 600039161 IČO: 48133779 Č. účtu: 3030061/0100 datová schránka: y5v3c4y |
Šablony |
Aktivní město |
Zprávy ze sportovních soutěží |