2. stupeň od 8. 6.
Od pondělí 8. 6. 2020 je žákům 2. stupně umožněna osobní přítomnost v základní škole, zejména z důvodů:
• individuální nebo skupinové (opět do 15 žáků) konzultace nebo setkání s vyučujícím navazující na vzdělávání na dálku,
• třídnických hodin,
• socializační aktivity,
• vyzvednutí školních potřeb nebo jiných osobních věcí žáků, které z důvodu zákazu osobní přítomnosti žáků zůstaly ve škole,
Třídnické hodiny jedné skupiny (v počtu 15 děítí) budou 1 hod. týdně - úterý nebo čtvrtek.
V tyto dny budou také možná setkání s vyučujícími stěžejních předmětů pro osobní či skupinové konzultace.
Z organizačních důvodů nelze zajistit stravování ve školní jídelně.
Třídnické hodiny jedné skupiny (v počtu 15 děítí) budou 1 hod. týdně - úterý nebo čtvrtek.
V tyto dny budou také možná setkání s vyučujícími stěžejních předmětů pro osobní či skupinové konzultace.
Z organizačních důvodů nelze zajistit stravování ve školní jídelně.
třídy 6A, 6B, 6C, 7A a 9. třídy budou přicházet na TH v 8.50 předním vchodem
třídy 7B, 7C, 8A, 8B budeou přicházet na TH v 8.50 zadním vchodem
Na konzultace se budou děti zapisovat přímo ve škole do vyvěšeného časového harmonogramu - popř. po předchozí domluvě s vyučujícím.
Při prvním vstupu do školy předloží žák čestné prohlášení.
Žákovský manuál pro 2. stupeň od 8. 6. 2020
1. Příchod žáků do školy
- Žáci vstupují do školy ve skupině v uvedený čas a uvedeným vchodem, řídí se pokyny zaměstnanců školy.
- Před vstupem do učebny si umyje ruce a provede jejich desinfekci.
- Šatny jsou uzavřeny - za příznivého počasí se žáci přezouvat nebudou, v opačném případě tak učiní před vstupem do učebny.
- V učebně zaujme určené místo (jeden žák v lavici, odstupy 1,5 – 2m).
2. Organizace výuky
- Žáci budou rozděleni do max. 15 členných skupin
- Pravidla nošení roušek při výuce stanovuje vyučující.
- Po skončení TH a konzultací žáci individuálně opouštějí budovu školy, neshlukují se před školou a odcházejí domů.
- Na toaletu odcházejí žáci se souhlasem učitele, nejlépe v průběhu výuky. Poté provedou důkladné umytí a desinfekci rukou.
- Na konzultace čekají v učebně konzultujícího a řídí se jeho pokyny.
4. Stravování není zajíištěno
5. Zdravotní opatření
- Žák se pohybuje po škole výhradně s rouškou s výjimkou konzumace oběda a stanoví – li vyučující jinak.
- Každý žák je povinen mít s sebou minimálně dvě roušky na den a sáček na čistou a použitou roušku.
- V případě, že se u žáka v průběhu dne projeví příznaky známé pro COVID-19, bude žák umístěn do samostatné místnosti a zákonný zástupce bude vyzván k jeho okamžitému vyzvednutí.
Další informace |
---|
Důležitá data |
1.9. zahájení školního roku 2021/2022 na školním hřišti 1.9. povinné testování I. 6.9. povinné testování II. 7.9. třídní schůzky |
Kontakty |
Ředitelka školy: Mgr. Helena Patáková Statutární zástupkyně, zástupkyně pro 1. st., ŠD: Mgr. Jana Nehasilová Zástupce pro 2. stupeň, sport: Mgr. Lukáš Drbohlav Zástupkyně pro MŠ: Bc. Zuzana Havlová, DiS. Hospodářka: Ivana Tomíčková Adresa: ZŠ a MŠ Věry Čáslavské, Praha 6, Šantrochova 2/1800, 162 00 Praha 6 e-mail: info@zsverycaslavske.cz Telefon: (+420) 235 361 223 REDIZO: 600039161 IČO: 48133779 Č. účtu: 3030061/0100 datová schránka: y5v3c4y |
Šablony |
Aktivní město |
Zprávy ze sportovních soutěží |