logotyp
  • image 58
  • image 56
  • image 59

2. stupeň od 8. 6.

Od pondělí 8. 6. 2020 je žákům 2. stupně umožněna osobní přítomnost v základní škole, zejména z důvodů:
 
• individuální nebo skupinové (opět do 15 žáků) konzultace nebo setkání s vyučujícím navazující na vzdělávání na dálku,
• třídnických hodin,
• socializační aktivity,
• vyzvednutí školních potřeb nebo jiných osobních věcí žáků, které z důvodu zákazu osobní přítomnosti žáků zůstaly ve škole,

Třídnické hodiny jedné skupiny (v počtu 15 děítí)  budou 1 hod. týdně  - úterý nebo  čtvrtek. 

V tyto dny budou také  možná setkání s vyučujícími stěžejních předmětů pro osobní či skupinové konzultace.

Z organizačních důvodů nelze zajistit stravování ve školní jídelně.


třídy 6A, 6B, 6C, 7A a 9. třídy budou přicházet na TH v 8.50 předním vchodem
třídy 7B, 7C, 8A, 8B budeou přicházet na TH v 8.50 zadním vchodem

Na konzultace se budou děti zapisovat přímo ve škole do vyvěšeného časového harmonogramu - popř. po předchozí domluvě s vyučujícím.

Při prvním vstupu do školy předloží žák čestné prohlášení.


Žákovský manuál pro 2. stupeň od 8. 6. 2020

1. Příchod žáků do školy

  • Žáci vstupují do školy ve skupině v uvedený čas a uvedeným vchodem, řídí se pokyny zaměstnanců školy.
  • Před vstupem do učebny si umyje ruce a provede jejich desinfekci.
  • Šatny jsou uzavřeny -  za příznivého počasí se žáci přezouvat nebudou, v opačném případě tak učiní před vstupem do učebny.
  • V učebně zaujme určené místo (jeden žák v lavici, odstupy 1,5 – 2m).

2. Organizace výuky

  • Žáci budou rozděleni do max. 15 členných skupin
  • Pravidla nošení roušek při výuce stanovuje vyučující.
  • Po skončení TH a konzultací žáci individuálně opouštějí budovu školy, neshlukují se před školou a odcházejí domů.
3. Hygienická opatření
  • Na toaletu odcházejí žáci se souhlasem učitele, nejlépe v průběhu výuky. Poté provedou důkladné umytí a desinfekci rukou.
  • Na konzultace čekají v učebně konzultujícího a řídí se jeho pokyny.

4. Stravování není zajíištěno

5. Zdravotní opatření

  • Žák se pohybuje po škole výhradně s rouškou s výjimkou konzumace oběda a stanoví – li vyučující jinak.
  • Každý žák je povinen mít s sebou minimálně dvě roušky na den a sáček na čistou a použitou roušku.
  • V případě, že se u žáka v průběhu dne projeví příznaky známé pro COVID-19, bude žák umístěn do samostatné místnosti a zákonný zástupce bude vyzván k jeho okamžitému vyzvednutí.


Zpět na hlavní výpis

Další informace

Důležitá data

1.9. zahájení školního roku 2021/2022 na školním hřišti
1.9. povinné testování I.
6.9. povinné testování II.
7.9. třídní schůzky

Kontakty

Ředitelka školy:
Mgr. Helena Patáková

Statutární zástupkyně,
zástupkyně pro 1. st., ŠD:
Mgr. Jana Nehasilová

Zástupce pro 2. stupeň, sport:
Mgr. Lukáš Drbohlav

Zástupkyně pro MŠ:
Bc. Zuzana Havlová, DiS.

Hospodářka:
Ivana Tomíčková

Adresa:
ZŠ a MŠ Věry
Čáslavské, Praha 6,
Šantrochova 2/1800,
162 00 Praha 6

e-mail: info@zsverycaslavske.cz
Telefon:
(+420) 235 361 223

REDIZO: 600039161
IČO: 48133779
Č. účtu: 3030061/0100
datová schránka: y5v3c4y

Šablony

obrázek

Aktivní město

obrázek
obrázek

Zprávy ze sportovních soutěží

USK Praha
Ovoce do škol
Mléko do škol
Městská část Praha 6
Základní škola a Mateřská škola Věry Čáslavské

Šantrochova 2/1800, 162 00 Praha 6

E-mail: info@zsverycaslavske.cz


Telefon: (+420) 235 361 223

Mobil: 722 682 206

Pohotovostní linka: (+420) 235 363 164


REDIZO: 600039161IČO: 48133779

Č. účtu: 3030061/0100

datová schránka: y5v3c4y
Interreg central
Úvodní strana
Jídelní lístek
Žákovská knížka
Stažení souborů
Alba fotografií
Úřední deska

ZŠ a MŠ Věry Čáslavské
“Škola pro život”
vzdělání, pohyb, komunikace

Základní škola s rozšířenou výukou TV, ICT a cizích jazyků
Domů Základní škola a Mateřská škola Věry Čáslavské

Created by © 2014 -2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy